Τρίτη 21 Απριλίου 2009

Άντε και του χρόνου ….

Το ΠΑΣΧΑ στο χωριό το κάναμεκαι μάλιστα
« λίαν παραδοσιακό…» !
… και κρουσταλένιο νεράκι ήπιαμε
με τη χούφτα όπως κάθε φορά ….


… και στον πλάτανο του Αγ. Κοσμάτο
το καντήλι ανάψαμε την Μ. Παρασκευή,


… και τα ερίφια τα προλάβαμε ζωντανά
για την τελευταία πόζα ……
« πριν την μάχαιρα λάβουν» ,


…και την Ανάσταση του Κυρίου μας την γλεντήσαμε,
πίνοντας οίνοκαι τρώγοντας αμνό σουβλιστό,
με ζυμωτό χωριάτικο ψωμάκι ….!!!

Επιστρέψαμε στη μεγαλούπολη,
άγνωστοι μεταξύ αγνώστων….. ,
ευχαριστημένοι, καρδαμωμένοι,
γεμάτοι ευχές,
που θέλω να τις μοιρασθώ μαζί σας.

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ

8 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Ευτυχώς υπάρχουν και αυτές οι μέρες για να γυρίζουμε λίγο στον τόπο μας και να γευόμαστε την ομορφιά του που απαρνηθήκαμε για να στριμωχτούμε στις μεγαλουπόλεις.
Χαίρομαι που πέρασες όμορφα και του χρόνου με υγεία!
Χρόνια πολλά ζαφορά μου
Χριτός Ανέστη

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Ολα τα προλάβαμε και το πιο όμορφο ήταν η επαφή με τη Φύση και τους δικούς μας ανθρώπους

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

eirini είπε...

Όμορφες στιγμές!! Χριστός Ανέστη Ζαφορά μου! Τί ωραία πο είναι στο χωριό! Αυτό το κρυστάλινο νερό από την πηγή, πολύ το λιμπίστηκα!
Και του χρόνου με υγεία πάνω απ'όλα! Φιλιά πολλά πολλά!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ.ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΒΡΥΣΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.

seniorita είπε...

πάσχα στο χωριό ακούγεται υπέροχο..ομολογώ δεν το έχω ζήσει ποτέ έτσι παραδοσιακά..
χρόνια πολλά!!

Χριστίνα (lbt) είπε...

με υγεία και αγάπη πάνω απ' όλα!
Χριστός Ανέστη! :)

Marlou Xintarianou είπε...

χρονια πολλα πολυ ομορφες φωτογραφειες αλλα περισσοτερο λατρεψα τη μουσικη σου!!

ζαφορα είπε...

Φίλοι μου για όλους σας
--------------------------------
Ευχαριστώ για τις ευχές.
Πράγματι ήταν υπέροχα και
ένοιωσα ανθρωπιά, αγάπη, καλοσύνη,
και απλότητα.
Μακάρι και στις πόλεις
να ήταν ίδια.

Φιλιά σε όλους.

Marlou
καλώς όρισες στη γειτονιά μου.