Κυριακή 25 Ιουλίου 2010

Στα γαλάζια ταξίδια μου έλα ...


Στα γαλάζια ταξίδια μου έλα

εκεί που η ψυχή ταξιδεύει

και το βλέμμα γεμίζει γαλάζιο.


Εκεί που το γαλάζιο αγκαλιάζει

και δένεται απόλυτα με τη στεριά

και ο ορίζοντας βάφεται με μπλε.


Εκεί που το πέρασμα

από τα τραχιά ύψη των βράχων,

σε κάνει να νοιώθεις μικρός …


Σε βάρκα βάλε την ελπίδα

και τα όνειρα κάνε πανί.

Έτσι ίσως φτάσεις

εκεί που πάντα ήθελες …


Εκεί παράδωσε το κορμί

και άσε το νου να ταξιδεύει

γιατί ένα ταξίδι είναι η ζωή μας …!


ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ


Φωτογραφίες Ζαφορά
( από την Γραμβούσα και τον Μπάλο στην Κρήτη )


13 σχόλια:

Side21 είπε...

Ας αφήσουμε το ...
απέραντο γαλάζιο ...
να γαληνέψει το νού και την ψυχή μας !!!
Απ' ότι βλέπω απ' τις φωτογραφίες περνάμε καλά - ας το απολαύσουμε ...
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Να είσαι ΚΑΛΆ και να περάσεις ΤΕΛΕΙΑ!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Σταλαγματιά είπε...

Λατρεύω τα γαλάζια ταξίδια !!

Καλό καλοκαίρι ζαφορά μου, γαλάζιο και ονειρεμένο!!

Φιλιά πολλά και να περάσεις μοναδικά

ΑΡΓΑΣΙ είπε...

http://argassi-zakynthos.blogspot.com/

Side21 είπε...

Μου φαίνεται πως ...
ακόμα ταξιδεύεις !!!
Εν πάσει περιπτώσει ...
εύχομαι ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ !!!

Χριστίνα (lbt) είπε...

Καλημέρα! δε μου ναι καθολου δύσκολο να κλείσω τα ματια και να ονειρευτω ταξιδια στο γαλάζιο..κι ας μπηκε το φθινόπωρο που το αγαπω εξίσου.
φιλιά!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΧΑΘΕΙ;ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ;

Ορθόδοξος είπε...

Με την ευκαιρία των εορτών το ιστολόγιο “Αθεΐα, η άρνηση της αλήθειας” εύχεται σε όλο τον κόσμο υγεία, ευτυχία και ότι άλλο επιθυμεί ο κάθε ένας μας προσωπικά.

Θερμές ευχές για ένα ευλογημένο καινούργιο χρόνο για εσάς και τις οικογένειες σας !!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΕΥΧΕΣ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΡΟΝΟ
ΠΑΝΠΛΟΥΤΟΙ ΝΑ ΣΤΕ ΣΤΗ ΧΑΡΑ
ΚΑΙ ΠΑΜΦΤΩΧΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΟΥ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ.ΧΑΘΗΚΕΣ.ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πασχαλινές δέξου ευχές, απο τη καρδια βγαλμένες, ολες οι μέρες της ζωής σου να΄ναι αναστημένες!
ΚΑΛH ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εύχομαι να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΧΑΘΕΙ;;;ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ;;