Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Ανάστασης προσμονή .....!!!!

                                              
                                         Σε παιχνίδια ξένων συμφερόντων,
zητιάνο στον τόπο σου σε κατάντησαν παιδί μου.

Γενοκτονία και εξαθλίωση μεθοδευμένη….!

Κρατιέσαι ακόμα, αλλά μέχρι πότε ?




Πανώρια Πατρίδα μου,

του φωτός και του πολιτισμού αγκομαχάς,

Σταυρό κουβαλάς και τα παιδιά σου,

απροστάτευτα αφήνεις.

Δικαιώματα και αιμόστακτοι κόποι προγόνων χάνονται.



                                      Με τον Χριστό σου σε τάφο κοινό θάβεσαι,
συμφερόντων πράξεις, πλούτου λατρεία, προδοσία Πατρίδας.

Δύναμη ψυχής και θυσίες Ελλήνων ανασκαλεύεις,

για να σταθείς ξανά, όμως δεν σ΄ αφήνουν….!




 Ανάστασης προσμονή

και την ψυχή στην Ελλάδα μου καταθέτω.


Πες μου ότι δεν θα κρατήσει για πολύ αυτό.!

Πες μου ότι δεν θα χαθούν όλα..!

Πες μου ότι δεν θα πουληθώ και δεν θα παραδοθώ σε κανένα.

Πες μου ότι θα ξαναδώ το φως της ζωής και τα χαμόγελα.

Πες μου πως η καρδιά μου θα γεμίσει ξανά με αγάπη……!  

Foto by Zafora.

3 σχόλια:

s.giota είπε...

ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ ΜΙΡΕΛΛΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΙΚΡΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗ,ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΠΑΣΧΑΛΙΑΤΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ!!!
Ο ΕΛΥΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ...ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ,ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ!!!

ΟΣΟ Η ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΓΕΜΙΖΕΙ ΑΠΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΤΙΓΕΜΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ,ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ-ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΜΟΝΗΣ ΜΑΣ !!
ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΑΛΛΗΛΕΓΥΟΙ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΡΟΣΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!! ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ!!!

ζαφορα είπε...

Μαεστρίνα μου πάντα με όμορφα λόγια στο στόμα και αισιοδοξία.
Οι ευχές σου προσμονές μας.......
Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πέρασα οπως κάνω παντα στους φιλους για ν αφησω τις ευχες μου.Πασχαλινες δεχτείτε ευχες απο την καρδια βγαλμένες,ολες οι μέρες της ζωής σας να είναι αναστημένες.Καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆Απολυθηκα και ξαναγυρισα