Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Στα γαλάζια ταξίδια μου έλα..........


Στα γαλάζια ταξίδια μου έλα
εκεί που η ψυχή ταξιδεύει
και το βλέμμα γεμίζει γαλάζιο.


Εκεί που το γαλάζιο αγκαλιάζει
και δένεται απόλυτα με τον ουρανό
βάφοντας τον ορίζοντα με μωβ


Εκεί που των ωκεανών το πέρασμα
σε κάνει να νοιώθεις μικρός …
και ο καρδιά ταξιδεύει πίσω ……κοντά σου !


Σε βάρκα βάλε την ελπίδα γλυκιά μου
και τα όνειρα κάνε πανί…
Παράδωσε το κορμί στο χρόνο,
και άσε το νου σου να ταξιδέψει σε εμένα.


Ευχές και ελπίδες μ΄ αγάπη δεμένες
που με λαχτάρα γεμίζουν την ψυχή και ταξιδεύουν,
γιατί καρδιά μου, ένα ταξίδι είναι η ζωή μας…..!


2 σχόλια:

Roadartist είπε...

Τι υπέροχες φωτογραφίες! Να είσαι καλά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πολυ ομορφες φωτογραφιες!!!!
¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽Οπως καθε χρονο δεν ξεχναω ποτε την μπλοκογειτονια ετσι και φετος περναω απο εδω να σου ευχηθω ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!!!¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽